-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Geely blåser nytt liv i LEVC med stor van og varebil
Det er ikke bare i Norge det har vært stille rundt Geelys engelske merke, LEVC. Det er de som bygger elektriske versjoner av de klassiske London-taxiene.
Geely, Volvo/Polestar/Lotus-eier blant mye annet, har mye å gjøre. Hvis det ikke er et nytt bilmerke de skal lansere så er det tre-fire nye modeller omtrent hver uke.
Men det virker ikke som om de har brukt særlig tid på sin erkebritiske filial, LEVC.
Riktignok kommer 50 % av drosjene i fra LEVC, men nye modeller har det ikke dukket opp siden Geely overtok det skakkjørte selskapet i 2012.

Nå har det plutselig, og endelig, dukket opp en glatt boks derfra - en litt mer voksen ID.Buzz kanskje. En typisk minivan med muligheter for alt fra 2+2+2+2 komfortable seter til smart varetransport i byen.
L380 ser det ut til at den skal hete – oppkalt etter Airbus 380 som er det største og romsligste som har kommet derfra.
Det ble ikke gitt særlige informasjoner da bilen ble presentert på fabrikken i Zhenjiang – der også taxien produseres.
Det ble riktignok sagt at bilen nå var i full produksjon og at den var ment for det internasjonale markedet.
På modellen som ble vist satt rattet på venstre side.
Bilen er bygget på en av Geelys standard-plattformer. SOA heter den, en større utgave av SEA som brukes av dem alle sammen omtrent.
Lett blir den ikke: 2.800 kg.

Den vil åpenbart få to drivlinjemuligheter, men begge med en 200 kW elmotor. Den ene får et batteri på 100 kWt og 570 km. rekkevidde. Batteriet på den andre blir på 116 kWt og byr på 675 km.
Vi har ikke fått noe svar fra GillGruppen som fremdeles står oppført som importør for LEVC, om – og eventuelt når - vi kan vente denne til Norge.
Men den ser da virkelig salgbar ut?

LES OGSÅ:
-
Farizon kommer stadig nærmere
-
Euro NCAP: Full pott til Ford, Volkswagen og en «outsider»
-
Geelys varebiler på vei til Europa
-
Engelsk MPV fra Kina
-
Geely i Sinotrans’ metanol-samarbeid
-
Kinesisk produsent av engelsk taxi har store ambisjoner
-
Geely ut av Mercedes last
-
Varebil-innsats fra Geely
-
– Vi vil vise at teknologien er tilgjengelig
-
Amerikansk drøm, sjeldent syn i Kina